Zarządzanie zadaniami w firmie

oprogramowanie wspierające  zarządzanie w firmie

StarDOC - zarządzanie zadaniami 

Stardoc to zaawansowane a jednocześnie proste w obsłudze oprogramowanie przeznaczone do zarządzania zadaniami w firmie, urzędzie lub biurze. Dzięki Stardoc pracownicy i managerowie firmy mają wgląd w stan zadań przydzielonych poszczególnym pracownikom oraz dostęp do bogatych raportów na temat wyznaczonych zadań lub obciążenia pracowników.

Spis funkcjonalności programu Stardoc:

  1. Definiowanie obiegu dokumentów w firmie
  2. Dodawanie dowolnych informacji
  3. Filtrowanie i wyszukiwanie na podstawie wprowadzonych kryteriów
  4. Powiadomienia mailowe o sprawach
  5. Śledzenie postępu spraw
  6. Możliwość podglądu aktywności zadaniowej
  7. Kalendarz razem ze statusem zagadnienień przypisanych do danych dat
  8. Historia wykonywanych czynności w programie
  9. Książka nadawcza
  10. Nadawanie wybranych uprawnień poszczególnym Użytkownikom
  11. Komunikaty dla wszystkich Użytkowników
Aplikacja funkcjonuje zdalnie na specjalnie przygotowanych serwerach i może być dostępna z dowolnego komputera podłączonego do internetu. Istnieje również możliwość instalacji oprogramowania na serwerze wewnątrz firmy klienta.
 
Więcej na temat aplikacji Starodc znajdą Państwo pod adresem www.stardoc.pl